aug
23

Eastwick-i boszorkák megvan?akkor jó,mert nekem nincs. Valahogy kimaradt a film az életemből. Lehet,hogy én a Sandra Bullock&Nicole Kidman-es boszorkás filmmel (cím nem jut eszembe) jól meg is voltam anno. No mindegy egyszer majd ha adják a tvben megnézem.Úgyis fogják.Mindig mindent 100szor leadnak.

Na szóval a lényeg. Az ABC szeptember 23-án útjára indítja Eastwick című új művét,alapozva (gondolom én) a filmre. A szereplőkből csak 1 darabkát ismerek, Lindsay Price-t aki személyes kedvencem volt a Lipstick Jungleban (Rúzs és New York).A többiek hát foggalmam sincs. Szóval aki már nagyon hiányolta a Bűbájos boszik óta a témát annak szerintem most ez bejövős lehet. Én mindenképpen belekezdek, aztán majd tudósítok. Addig is.Itt egy promo videó és pár kép a szereplőkről és csak mert olyan jófej vagyok két kis részletet is mutatok belőle;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

x.o.x.o. tvgirl:)

A bejegyzés trackback címe:

https://tvgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr491332607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása